گل فروشی در تهران

گل فروشی در تهران

فلور گل فروشی در تهران با در اختیار داشتن کارگاه گل آرایی با پرسنل مجرب، بهترین و تازه ترین گل ها را تهیه نموده و گل آرایی های متنوعی را شامل انواع دسته گل، سبد گل ، تاج گل و جعبه گل با قیمت مناسب و سلیقه های متفاوت در سایت خود برای انتخاب مشتریانش قرار می دهد.

گلفروشی آنلاین فلور در دوره های زمانی، پیشنهادهای خرید ویژه ای برای مشتریان خود دارد که این پشنهادها از طریق ایمیل و پیام کوتاه به مشتری ها اطلاع رسانی می شود.

فلور به عنوان بهترین گل فروشی در تهران و یکی از پیشگامان خرید اینترنتی گل و هدیه در ایران، حضور دارد تا شما بتوانید با ثبت سفارش ارسال گل به ایران از هر کجا و در هر زمان عزیزانتان را در ایران خوشحال نمایید.

می توانید با استفاده از خدمات گلفروشی فلور، هدیه یا دسته گل مورد نظر خود را به صورت آنلاین انتخاب کنید و پس از ثبت ، سفارش شما توسط پرسنل تحویل گلفروشی فلور بدست عزیزانتان خواهد رسید.

گلفروشی آنلاین فلور تلاش کرده تا با طراوت ترین گل ها و بهترین هدیه ها را براساس سطح قیمت و سلیقه های مختلف مشتریان فراهم کند.

پرسنل گل فروشی فلور در زمینه تحویل گل و هدیه مهارت دارند و شما میتوانید مطمئن باشید که سفارش شما در بهترین شرایط بدست عزیزانتان خواهد رسید.

مشتریان مان برای ما بسیار ارزشمند هستند بنابراین می بایست بهترین سرویس را در هر زمان برای آنها فراهم کنیم.

 

جهت دریافت راهنمایی برای خرید گل می توانید با شماره ۰۲۱۳۳۰۰۳۳۳۰ تماس بگیرید.

جهت سفارش آنلاین گل می توانید به تفکیک محصولات فلور را بررسی نموده و گل مورد نظر را انتخاب نموده و سفارش دهید. همچنین در هنگام سفارش می توانید تاریخ و ساعت تحویل گل را نیز انتخاب نمایید.

محصولات فلور:

سبد گل

سبد گل بزرگ

دسته گل

جعبه گل

همینطور می توانید از منوی بالا به تفکیک مناسبت ها نیز گل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال گل به تمام نقاط کشور

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین کیفیت و قیمت

تلفن 3330 3300 021