سفارش تاج گل

در صورتی که قصد سفارش تاج گل برای مراسم های افتتاحیه ، مراسم عروسی ، عقد کنان و نامزدی دارید یا برای مجلس ترحیم قصد خرید تاج گل ترحیم دارید و زمان زیادی هم برای خرید و سفارش حضوری ندارید می توانید به صورت آنلاین سفارش تاج گل خود را در فروشگاه گل فلور ثبت نمایید و در زمان و روز دلخواه سفارش خود را تحویل بگیرید.

ادامه مطلب
خرید آنلاین گل

آیا تصور می کردید که روزی بتوانید خرید آنلاین گل را به سادگی و از منزل انجام دهید؟ امروزه با گسترش فروشگاه های اینترنتی افراد تمایل زیادی به خرید آنلاین که بدون هیچ دغدغه و به راحتی از خانه امکان پذیر می باشد، دارند.

در بین تمامی فروشگاه ها یکی از فروشگاه هایی ما همیشه برای خرید به آنها می رویم فروشگاه های گل می باشند.

اما شاید گاها پیش بیاید که برای تبریک تولد ، سالگرد ازدواج یا عرض تسلیت و مناسبت های دیگر در موقعیتی نباشید که بتوانید مستقیما به گل فروشی مراجعه و خرید نمایید.

ادامه مطلب
گل فروشی در تهران

فلور گل فروشی در تهران با در اختیار داشتن کارگاه گل آرایی با پرسنل مجرب، بهترین و تازه ترین گل ها را تهیه نموده و گل آرایی های متنوعی را شامل انواع دسته گل، سبد گل ، تاج گل و جعبه گل با قیمت مناسب و سلیقه های متفاوت در سایت خود برای انتخاب مشتریانش قرار می دهد.

گلفروشی آنلاین فلور در دوره های زمانی، پیشنهادهای خرید ویژه ای برای مشتریان خود دارد که این پشنهادها از طریق ایمیل و پیام کوتاه به مشتری ها اطلاع رسانی می شود.

ادامه مطلب
سفارش تاج گل ترحیم

سفارش تاج گل ترحیم برای مراسم ختم امروزه به یک رسم و سنت میان ما ایرانیان تبدیل شده است.

زمانی که همکاران یا دوستان و آشنایان ما عزیزی را از دست می دهند همه به دنبال راه حلی برای تسکین غم و اندوه آن بزرگواران هستیم و سفارش یک تاج گل زیبا و تقدیم آن به خانواده داغداریکی از این موارد است.

ادامه مطلب
ارسال گل به تهران

گل فروشی آنلاین فلور آماده پذیرش انواع سفارش و ارسال گل در تهران از قبیل سبد گل، دسته گل، جعبه گل، تاج گل به همراه هدیه های فانتزی و شکلات برای مراسم ها و مناسبت هایی از قبیل سالگرد ازدواج، روز مادر، روز پدر، تولد، رز ولنتاین، عرض تبریک و تسلیت و همچنین مراسم های افتتاحیه و … می باشد.

ادامه مطلب
نگهداری از شفلرا

نیازها:

نور :به نور غیرمستقیم نیاز دارد،هر چند وقت یکبار گلدان را به افتاب صبح منتقل کنید.در صورت کمبود نور برگها بیحال و شادابی لازم رو ندارن

دما: در تابستان حداکثر درجه حرارت ۲۷ و در زمستان حداقل ان ۱۸ درجه است،چناچه درجه حرارت بالاتر از معمول باشد به جریان هوای ملایم نیاز پیدا میکند،

ابیاری: بین دو آبیاری باید خاک خشک شود.در زمستان ها آبیاری را کمتر کنید.در ارقام ابلق، آبیاری زیاد و خفگی ریشه ، باعث پوسیدگی ریشه و ایجاد نقاط سیاه روی قیمت سفید و ابلق برگ می شود.دراین مواقع باید ابیاری را کمتر کرده و سم کاپتان به خاک بزنید همینطور نور گل را زیاد و تغذیه همراه با اسید هیومیک را شروع کنید.

ادامه مطلب
شیوه نگهداری از فیتونیا
فیتونیا گیاهی آپارتمانی و چند ساله است که بخاطر نقوش روی برگ هایش که معمولا به رنگ های سفید و صورتی و قرمز است محبوبیت خاصی دارد.

گیاهی آپارتمانی و چند ساله است که بخاطر نقوش روی برگ هایش که معمولا به رنگ های سفید و صورتی و قرمز است محبوبیت خاصی دارد.

 

نور: به مکانی با نور متوسط و به دور از تابش مستقیم آفتاب احتیاج دارد.

ادامه مطلب
سفارش و خرید تاج گل

با انتخاب یک تاج گل مناسب و زیبا احساس خاص بودن در مراسم های مختلف به شما داده می شود. در انتخاب تاج گل باید نکاتی را در نظر بگیرید که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. انتخاب تاج گل باید متناسب با نوع مراسم باشد، از قبیل تاج گل ترحیم ، تاج گل ختم ، تاج گل تسلیت ، تاج گل افتتاحیه و …

ادامه مطلب
شرایط نگهداری و پرورش دراسنا کامپکت

نام انگلیسی : Dracaena deremensis’ compacta

خانواده : Asparagaceae – مارچوبه

بومی : آفریقا

دراسنا کامپکت یکی از گیاهان مقاوم است که به راحتی خود را با هر آب و هوایی سازگار می کند و یکی از گیاهان پرطرفدار آپارتمانی محسوب می شود که دارای شکل ظاهری بسیار زیبا با برگهایی به رنگ سبز پررنگ و متراکم که جلوه ای خاص به این گیاه بخشیده است. نام این گیاه نیز از نحوه ی قرار گیری برگ ها در کنار هم نشات گرفته است.

ادامه مطلب

ارسال گل به تمام نقاط کشور

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین کیفیت و قیمت

تلفن 3330 3300 021