سفارش و خرید تاج گل

سفارش و خرید تاج گل

با انتخاب یک تاج گل مناسب و زیبا احساس خاص بودن در مراسم های مختلف به شما داده می شود. در انتخاب تاج گل باید نکاتی را در نظر بگیرید که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. انتخاب تاج گل باید متناسب با نوع مراسم باشد، از قبیل تاج گل ترحیم ، تاج گل ختم ، تاج گل تسلیت ، تاج گل افتتاحیه و …

در انتخاب تاج گل ابتدا باید به رنگ آن و ست کردن آن با لباس خود توجه کنید. تاج گل ها در طبقات مختلفی مانند تاج گل تک طبقه ای ، دو طبقه ای ، سه طبقه ای موجود هستند. اگر شما دارای قدی بلند و صورتی کشیده هستید از تاج های گل بسیار بلند استفاده نکنید. اگر صورتتان گرد است می توانید از تاج گل های کشیده و بلند استفاده کنید تا صورت شما را کشیده تر نشان دهد. تاج گل کشیده می تواند قد و قامت شما را نیز بلندتر نشان دهد.

 

زمان سفارش تاج گل

اگر در بین تاج گل هایی که در بازار می بینید چشم‌ تان به انواع جذاب تاج گل در گل فروشی ها می افتد و تصمیم می گیرید برای مراسمتان تاج گل سفارش دهید، بهتر است خودتان را کنترل کنید و بدون حساب و کتاب سفارش ندهید. در خریدهای مراسم مختلف، سفارش تاج گل باید جزو آخرین مواردی باشد که شما سفارش می دهید. تاج گل انتخابی شما باید با لباس و مدل موها و همینطور فرم صورت‌ تان کاملا همخوانی داشته باشد، مخصوصا اگر نوع مراسم تان مراسم افتتاحیه و بزرگداشت باشد و افراد مختلف و ویژه ای در آن حضور پیدا کنند.

 

انتخاب تاج گل

اگر مراسم شما از نوع مراسم افتتاحیه مانند افتتاحیه رستوران ها و مراکز تفریحی است بهتر است سمت خرید تاج گل شلوغ و پر زرق و برق نروید. برای مراسم افتتاحیه بهتر است تاج گلی را انتخاب کنید که یک ردیف گل آنتوریوم داشته باشند و نه بیشتر.

اما برعکس اگر مراسم شما خیلی ساده طراحی شده و جزو مراسم مهم و اساسی نیست، می توانید با خیال راحت دست بگذارید روی پر زرق و برق ترین تاج گل موجود که در فروشگاه ما موجود است. یعنی تاج گلهایی با ترکیب گلهای اورینتال، لیلیوم و ژربرا.

برای مراسم ترحیم و عرض تسلیتتان نیز اساسی ترین و اصلی ترین نوع گل، گل گلایل است که دور تا دور تاج گل را پوشانده و به فراخور نیازتان و نوع مراسم و نزدیکی و یا دوری شخص متوفی از سایر گلها مانند شب بو، لیلوم، اورینتال، ژربرا، استرزیا و…. استفاده می شود.

 

مشاوره خرید تاج گل

در صورت نیاز به راهنمایی در انتخاب تاج گل ، می توانید قبل از ثبت سفارش با فروشگاه گل فلور تماس بگیرید و ما در خصوص انتخاب تاج گل مناسب و زیبا شما را راهنمایی خواهیم کرد.

همچنین می توانید با انتخاب تاج گل های موجود در سایت ، سفارش تاج گل خود را به صورت آنلاین به همراه تاریخ و ساعت تحویل ثبت نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال گل به تمام نقاط کشور

پشتیبانی 24 ساعته

تضمین کیفیت و قیمت

تلفن 3330 3300 021